REALBRIDGE

Kære Bridgespillere,

Odense Bridgeklub afholder igen i år holdturneringer på RealBridge hver mandag sæsonen igennem. Vi starter op med en åbent hus på mandag d. 5. september, hvor alle kan deltage, og så starter den første holdturnering mandag d. 12. september.

Èn holdturnering løber over 5 uger og der spilles spilles 1 kamp a 2x12 spil hver aften, med start kl. 19.00. Der spilles som man gør ved bordet i klubben. Man alerterer makkers kunstige meldinger og følger forbundets regler og love for turneringsbridge.

Et hold består af 4-8 spillere, der er fri brug af substitutter, og man kan skifte ud efter 12 spil, hvis man vil. Indskuddet for hver holdturnering er 240kr pr hold. Vi betaler bordafgift til DBf og der spilles om mesterpoint og handicap. Man er ikke bundet til mere end en turnering ad gangen, så man kan holde pause efter en turnering, og komme ind senere, hvis det ikke passer fra starten. Med mindst 12 hold spilles i styrkeinddelte rækker, og med færre spilles monrad i en række.

Åbent hus mandag 5. september er uden tilmelding - her møder man op, sætter sig ved et bord og spiller ca. 24 spil imp-par. Til holdturneringerne er der tilmeldingsfrist torsdagen før turneringerne starter. Tilmeldingen skal ske til odensebridgeklub@hotmail.com

Links til de enkelte aftener kan findes på odensebridgeklub.dk - typisk i løbet af spilledagen.

Realbridge _4

Odense Bridgeklub - Realbridge hold-turnering